Cheating Hurt by Infidelity
Betrayal Wayward Donations lying
Welcome

Forums

Guidelines

Find a Local Counselor

The Healing Library

Media

Contact Us
lies
cover
In Association with Amazon.com
Support
Infidelity -
-
like us on facebook
You are not logged in. Login here or register.
[Register]
Newest Member: Sunnyhopeful82 (45341)

Fun & Games Post Reply     Print Topic    
User Topic: Wine-y Wednesday...
inconnu
♀ Member
Member # 24518
Default  Posted: 8:42 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

well shit, I am just having one of those days (er, weeks) so I'm not waiting until Friday for the bar to open.


Say what you wanna say and let the words fall out...honestly
I wanna see you be brave

Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than, less than perfect


Posts: 12164 | Registered: Jun 2009 | From: DeepInTheHeartOf, TX
BrokenRoad
♀ Member
Member # 15334
Default  Posted: 8:51 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Cheers!


{Him}FBH - 43 (WifeHad5)
{Me} FWW - 44
2 kids 7 & 12
Reconciled :)
Beauty and folly are old companions.--Benjamin Franklin

Posts: 10732 | Registered: Jul 2007 | From: Midwest
inconnu
♀ Member
Member # 24518
Default  Posted: 8:55 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

oh, bless you!


Say what you wanna say and let the words fall out...honestly
I wanna see you be brave

Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than, less than perfect


Posts: 12164 | Registered: Jun 2009 | From: DeepInTheHeartOf, TX
Jrazz
♀ Guide
Member # 31349
Default  Posted: 11:04 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

Crazz and I just polished off one of these beauties... I would have saved you a glass had I but known!


Cherish those who seek the truth but beware of those who find it. - François-Marie Arouet

Posts: 17840 | Registered: Feb 2011 | From: California
FaithFool
♀ Member
Member # 20150
Default  Posted: 11:07 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage

I was in a bar mood myself earlier this evening after a day of swamping out my condo.... pint and a half of Stella never tasted so good. But early morning tomorrow so must go to bed now.

Will leave y'all to it.

[This message edited by FaithFool at 11:07 PM, April 3rd (Wednesday)]


DDay: June 15, 2008
Mistakenly married Mr. Superfreak
20 years of OWs, WTF?
Divorced Dec 26, 2011
"Life is a shipwreck, but we must not forget
to sing in the lifeboats". -- Voltaire

Posts: 17498 | Registered: Jul 2008 | From: Canada
Sad in AZ
♀ Member
Member # 24239
Default  Posted: 11:36 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage


I solemnly swear that I am up to no good.

Posts: 20284 | Registered: Jun 2009 | From: Upstate NY
Sad in AZ
♀ Member
Member # 24239
Default  Posted: 11:37 PM, April 3rd (Wednesday), 2013View ProfileEdit MessagePrivate MessageHomepage


I solemnly swear that I am up to no good.

Posts: 20284 | Registered: Jun 2009 | From: Upstate NY
Topic Posts: 7

Return to Forum: Fun & Games Post Reply to this Topic
adultry
Go to :
madness  
© 2002 - 2014 SurvivingInfidelity.com. All Rights Reserved.